FANDOM

Pierwszy wampir i pierwszy protoplasta. Jego obecne miejsce pobytu jest nieznane. Spłodził protoplastów najwyższej rangi oraz przekonał Asury'ego Tepesa, aby stał się demonem, przyjmując imię Asuramaru.

Wygląd

Pojawia się, kiedy ma na sobie długi, ciemny płaszcz. Z pewnością ma bladą skórę. Jego twarz jest ukryta pod kapturem. Można jednak przypuszczać, że - jak wszystkie znane wampiry - ma lekko wydłużone uszy oraz czerwone oczy.

Osobowość

Według Saitō, lekceważy wszystkich, którzy należą do wampirów, oprócz Asury'ego Tepesa. Zupełnie ignoruje Krul Tepes, kiedy ta błaga go, żeby zostawił jej brata przy niej. 

Historia

Nieznana.

Siła i broń

Nieznane.

Wrodzone zdolności

Jako wampir jest znacznie silniejszy od człowieka. Jako pierwszy protoplasta, powinien być również najpotężniejszym z wampirów.

Cytaty

"Wszystko w porządku. Nie ma niczego złego w byciu demonem. Zostanę z tobą, nawet jeśli staniesz się jednym z nich" - Do Asury'ego Tepesa, w retrospekcji sprzed 1000 lat, rozdział 49 "Wspomnienia Protoplasty".

 "Chodź, nadszedł dzień naszego wyjazdu. Musisz stać się demonem. Ach, jak mam na ciebie mówić, kiedy staniesz się jednym z nich? Hmm... Ponieważ będziemy na wyspie, którą niektórzy nazywają "Krainą Wschodzącego Słońca"[1], musimy dostosować twoje imię do ich języka. Tak. Powinieneś być nazywany "Asuramaru"." - Do Asury'ego Tepesa, w retrospekcji sprzed 1000 lat, rozdział 49 "Wspomnienia Protoplasty".

  1. dop. tłumacza: lub "Krajem Kwitnącej Wiśni", różne wersje tłumaczeń

Więcej z Fandomu

Losowa wiki