FANDOM

Cecha ta jest wyjaśniana w: Serafin Końca: Historia wampira Michaela.

Cecha Michaela pojawia się jedynie w jednej dziesiątej miliona chłopców żyjących przed nadejściem apokalipsy. Po apokalipsie jest niemalże niemożliwa do odnalezienia.

Znane osoby posiadające cechę Michaela

Czymże jest cecha Michaela?

Będzie to wyjaśnione w przyszłych tomach.

Legenda

Opowieść mówi o narodzinach wampirów, kiedy to anioł Michaela upadł na ziemię.

Historia

Saitō odnalazł Ferida i przemienił go wampira. Wspomniał mu, iż istnieje cecha, nazywana Michaelą i że jest on jej posiadaczem.

Minęło sto pięćdziesiąt lat, nim Ferid spotkał Crowley'a. W tym czasie patrzył i czekał, aż ten się narodzi. W tomie drugim Ferid użył krwi Saitō, by móc przemienić Crowley'a w istotę podobną sobie. Działo się to w XIII wieku. Nie wspomniał mu nic o cesze Michaeli, jednakże podkreślił, że czekał na niego długo przed jego narodzinami. Wyjaśnił, że użył krwi Drugiego Protoplasty zamiast własnej, żeby mężczyzna stał się silniejszy i był dla niego bardziej bratem, niż sługą.

W XXI wieku, kiedy nastąpił reżim wampirów, Ferid manipulował Krul Tepes i Mikaelą z pozytywnym skutkiem, gdyż wedle jego zamierzeń Krul zmieniła chłopca w wampira. Specjalnie uczynił go ówcześnie rannym i pozwolił uciec przybranemu bratu blondyna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki