FANDOM

Wprowadzenie

Mahiru Hīragi「柊 真昼, Hīragi Mahiru」jest obiektem miłości oraz przeklętą bronią Gurena Ichinose. Występuje w Seraph of the End: Vampire Reign (pl. Serafin Końca: Panowanie Wampirów), gdzie jest postacią trzecioplanową oraz w light novel Seraph of the End: Guren Ichinose: Katastrofa w wieku lat 16, gdzie pełni rolę protagonistki.

Mahiru pochodzi z rodziny Hīragi, pretendowała do zostania głową rodziny, jednak przeistoczyła się w namanari, a następnie w demona, zostając zaklętą w katanie Gurena, przyjmując imię Mahiru-no-yo.

Wygląd

Cała Postać Mahiru

W light novel Mahiru jest opisywana przez Gurena oraz wielu innych ludzi jako piękna i młoda dziewczyna. Już w pierwszym tomie dwukrotnie zostaje nazwana "boginią" (przez Shiny'ię oraz Mito). Ma długie, jasne włosy (istnieją różne wersje co do koloru, czasami jej włosy przybierają niebieski, a czasami fioletowy odcień) oraz bursztynowe oczy. Shinoa Hīragi mówi, że jej przyrodnia siostra jest wyższa oraz bardziej zmysłowa niż ona. Kiedy Mahiru stawała się namanari, nie wykazywała cech, które mogłyby wskazywać na ten stan, z wyjątkiem czerwonych oczu. Po zostaniu wampirem, jej oczy przestały utrzymywać bursztynową barwę, zmieniając ją na szkarłat, Mahiru wyrosły również kły.

W anime: Jej włosy mają bardziej nasycony kolor, a piersi wydają się być mniejsze.

Zazwyczaj jest widziana w dziewczęcym mundurku Pierwszego Liceum w Shibuy'i, który składa się z białej bluzy w stylu marynarskim oraz szarego kołnierza z czerwoną obszywką, widoczną również koło wykończeń rękawów. Mahiru nosi również spódnicę z pasem tego samego koloru co kołnierz oraz szare zakolanówki. Na nogach ma czarne buty.

Osobowość

Człowiek

Mahiru była bardzo popularną osobą oraz członkiem prestiżowej rodziny Hīragi, znana ze swojej życzliwości i tolerancji w stosunku do wszystkich innych rodów. We wspomnieniach Gurena, ukazanych w light novel, wydaje się być delikatna i urocza, na przykład dzieląc się ciastem z chłopcem czy też wykazując zmartwienie siniakami, jakich ten doświadczył na treningu. Jednak Mahiru jest podatna na wpływy swojej rodziny, co jest pokazane, kiedy odmówiła spotkania Gurena podczas gdy dwoje ludzi wysłanych przez Hīragich miało go przesłuchiwać.

Jej duża inteligencja oraz umiejętności sprawiły, że ojciec ją faworyzował, jednak mimo to dalej nienawidziła swojej rodziny. Mahiru wydaje się być bardziej empatyczna niż swoi bracia, co udowadnia, kiedy staje do pojedynku z Seishirō w obronie Sayuri. Mahiru ma duże ambicje oraz walczy z demonem, z którym się urodziła. Pokazana jest jej desperacja, kiedy próbuje uratować Shino'ę od demona, z którym młodsza Hīragi również musiała się zmagać. Poświęciła resztę ludzkości, aby ją uratować.

Mahiru Guren LN Scena, w której Mahiru opiera się demonowi
W light novel, w wieku piętnastu oraz szesnastu lat, Mahiru często była opętana przez demona. Chciała wtedy, na przykład, sprawić, aby Guren również stał się namanari, poprzez rozprzestrzenienie klątwy demona po jego ciele. W chwili, gdy Ichinose odciął sobie prawą dłoń, aby nie dopuścić do zainfekowania, Mahiru, jako człowiek, zaczęła płakać i przepraszać, starając się połączyć odciętą rękę z resztą ciała piętnastolatka (korzystając z tego, że na Gurena miała jeszcze wpływ zdolność szybkiej regeneracji demonów). Jest to jedna z niewielu scen w light novel, w której możemy zobaczyć Mahiru jako człowieka.

Namanari

Mahiru jest w tym stanie przez większość swojego życia, ponieważ urodziła się z demonem (podobnie jak jej siostra, Shinoa). Mimo to, w wieku dziecięcym była w stanie się kontrolować, natomiast w wieku nastoletnim, przypadającym na trwanie light novel, demoniczna strona jej osobowości coraz bardziej przejmuje kontrolę nad ciałem. Demon wypacza jej miłość do Gurena oraz nakłania ją do rozpoczęcia w ukryciu badań nad przeklętą bronią, tłumacząc się tym, że potrzebuje siły, aby chronić oraz być z Gurenem, w końcu jednak pragnienia zmieniają się w sposób diametralny - demon Mahiru chce rządzić światem, lub, w wypadku niepowodzenia tego planu - zniszczyć go.

Mahiru-no-Yo bardzo często śmieje się i drwi z Kureto lub innych bohaterów. Nie okazuje sympatii w stosunku do nikogo, nawet Gurena (oprócz sytuacji, w których ludzka część jej osobowości jest w stanie oprzeć się demonowi). Jest w stanie zabić każdego, kto stanie na jej drodze. Jest zachwycona, gdy Guren z kimś walczy, pokazując swoją pełną siłę (nawet jeśli przeciwnikiem jest ona sama) lub gdy Guren jej dotyka.

Ponieważ demoniczna oraz ludzka część osobowości się przez siebie przeplatają, bardzo często w light novel ukazane są uzewnętrznione kłótnie lub nawet rękoczyny. Najczęściej Mahiru sprzeciwia się swojemu demonowi, gdy ten naraża Gurena w jakiś sposób na niebezpieczeństwo.

Wampir

Osobowości Mahiru, podczas gdy jest wampirem, łączą się ze sobą całkowicie, nie kłócąc się już, ale tworząc razem dziwny charakter; tak więc Mahiru jako wampir jest wyniosła oraz szydecza, jak i beznadziejnie zakochana w Gurenie. Mimo to, w początkowej fazie po przemianie w wampira, Mahiru pochłonięta jest tylko i wyłącznie myślami o pragnieniu ludzkiej krwi - w szczególności krwi Gurena.

Jak się dowiadujemy w light novel, lubi bawić się ludźmi oraz pić ich krew do ostatniej kropli.

Demon

Ludzka część osobowości Mahiru została całkowicie pochłonięta przez Mahiru-no-Yo. Przez fakt, że stała się demonem typu opętującego można wywnioskować, że jest niezwykle brutalna w swych działaniach. Sprawia, że Guren przemienia się w demona oraz opętuje go, jeśli tylko tego chce; zazwyczaj jest silniejsza od mężczyzny.

U Mahiru-no-Yo nie występuje już podwójna osobowość, widać też, że decyzje podejmuje spokojnie i kierując się logicznym myśleniem.

Historia

Mahiru narodziła się w wyniku eksperymentu nad demonami - poprzez sztuczne zapłodnienie nasieniem Tenri'ego Hīragi'ego opętnanych kobiet. Rodzi się w roku 1996, eksperyment udaje się; Mahiru już w pierwszych dniach swojego życia ma wewnątrz siebie demona. W wieku sześciu lat, Hīragi zabijają jej matkę, więc Mahiru, powodowana złością, zbliża się do rodu Ichinose, wiedząc, że zirytuje to jej rodzinę. Po spotkaniu Gurena Ichinose zakochuje się w nim z wzajemnością, jednak szybko zostają brutalnie rozdzieleni na następne dziesięć lat.

Trzy lata po separacji Mahiru od Gurena, rodzi się jej siostra - Shinoa Hīragi - również poddana temu samemu eksperymentowi z takim samym skutkiem. W pewnym momencie (jest możliwe, że jeszcze przed narodzinami Shino'i) Mahiru zaczyna miewać koszmary, w których przemawia do niej z mroku głos demona. Im starsza się staje, tym bardziej głos przybiera na mocy, jak i również sny coraz częściej się pojawiają. Gdy Mahiru dowiaduje się, że jej młodsza siostra również cierpi na tę przypadłość, nakazuje jej, aby nikomu nic nie mówiła, inaczej Hīragi mogą chcieć wykorzystać je jako obiekty eksperymentów.

Rok później Hīragi wybierają Shiny'ię jako potencjalnego partnera Mahiru oraz przyjmują go do swojej rodziny, pomimo faktu, że oboje mają po dziesięć lat. Dzieje się tak dlatego, że rodzina Hīragi pragnie utrzymać silną linię krwi - a poddany brutalnemu treningowi i eliminacji "przetrwa najlepszy" Shinya idealnie nadaje się do tego zadania. Jednak w trakcie pierwszego spotkania Mahiru wyjawia swojemu przyszłemu narzeczonemu, iż nie chce go i nigdy go nie pokocha, dlatego, że jej serce należy już do Gurena Ichinose; Shinya nie akceptuje tego oraz stwierdza, że jeszcze nigdy nie był gorszy od kogoś - przyszli narzeczeni staczają walkę, którą wygrywa Mahiru, uspokajając później Shiny'ię, że nie powie nikomu, że go nie kocha, ponieważ dla niej również byłoby to niekorzystne. Uzgadniają więc, że Mahiru nie wyjawi swojej rodzinie, że go nie chce, dlatego że jego śmierć nie jest jej potrzebna; Shinya jednak powinien pozwolić jej być z Gurenem, gdy w końcu go spotka. Dziesięciolatka stwierdza również, że nie będzie oponowała, gdy Shiny'ia się w kimś zakocha; będą jednak udawać, że są razem, aby nikt nie domyślił się, że są dla siebie nawzajem przykrywką.

Gdy Mahiru zaczyna dojrzewać płciowo, wpływ demona na nią staje się silniejszy, do tego stopnia, że ciągle traci przytomność, realizując swoje pragnienia. Nie chcąc, aby Shinoa podzieliła jej los, dziewczyna wznawia badania nad przeklętą bronią i dołącza do Bractwa Tysiąca Nocy, aby ci pomogli jej, w zamian za przekazywanie im informacji o rodzinie Hīragi. W ten sposób Mahiru rozpoczyna eksperymenty nad demonicznymi siłami, używając samej siebie jako królika doświadczalnego. W pewnym momencie swojego życia młoda Hīragi znajduje sposób, aby wyciągnąć demona z Shino'i, jednak za pewną cenę - musi go wziąć do siebie, co przyśpiesza jej własne przekształcenie.

Będąc bliską zamianie w całkowitego demona, Mahiru zaczyna miewać wizje dotyczące przyszłości, między innymi twierdząc, że w Boże Narodzenie 2012 roku nastąpi koniec świata, co ma być karą zesłaną przez Boga na ludzkość za zbytnią zuchwałość i pogwałcenie tabu.

Ostatecznie, Mahiru zostaje się demonem i zostaje zabita przez Gurena. Staje się częścią Czarnej Serii Demonów poprzez zaklęcie w jego przeklętej broni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki