FANDOM

Wampiry

Ferid Bathory

Wampir interweniuje podczas sprzeczki Lesta i Krul, by sytuacja nie przerodziła się w poważną kłótnię na spotkaniu Rady Protoplastów. Później Ferid wzywa radę protoplastów, żeby zawiadomić jej członków o zdradzie Krul i ludziach, atakujących Sanguinem. Lest jest tym zdziwiony i zastanawia się, co takiego zrobiła wampirzyca. Nie ufa Ferdiowi, ponieważ mężczyzna jest potomkiem Saitō. Były Drugi Protoplasta maczał palce w większości intryg i jest odpowiedzialny za znaczną część zdarzeń.

Urd Geales

To drugi protoplasta, władca Rosji oraz obecny lider Rady Protoplastów. On i Lest idą na rozmowę z radą do Soboru Wasyla Błogosławionego. Na spotkaniu zostali poinformowani o tym, co dzieje się w Sanguinem. Dowiedzieli się również o zdradzie, której dopuściła się Krul. Ferid prosi ich o przybycie do Japonii i odparcie ataku ludzi, w zamian chcąc oddać im zdrajczynię. Lest często próbuje nawiązać z Urdem rozmowę odnośnie kary dla Krul, lecz on nie wydaje się skory do konwersacji, więc odpowiada możliwie jak najrzadziej.

Gabel Parthe

Gabel ma rangę trzeciego protoplasty. Jest bardzo arogancki i dumny, co możemy zauważyć na spotkaniu Rady Protoplastów, gdy ucisza Ferida Bathory’ego. Zaprzestaje jednak rzucać kąśliwymi uwagami, gdy Lest nakazuje mu milczeć.

Krul Tepes

Posiada tytuł królowej wampirów w Japonii. Jak inne wampiry jest dumna, a ponadto sądzi, że nigdy nie zawodzi i uparcie trzyma się tego stwierdzenia. Traci nad sobą panowanie, gdy ktoś podważy jej rację. Lest sądzi, iż jest od niej silniejszy, mimo iż Krul liczy sobie 200 lat więcej. Chłopak oskarża ją o złe zarządzanie Japonią i chce przejąć jej stanowisko. Gdy spotyka się z nią w Osace staje się milszy, ponieważ uważa Saitō za serafina końca.

Lucal Wesker

Jest członkiem w frakcji Lesta Karr.

Saitō

Spotyka się z nim w dworze Ferida razem z Urdem. Został poważnie ranny przez Saitō, lecz udało mu się wrócić do pełni sił. Nie ufa wampirowi z rozkazu Urda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki