FANDOM

Japońska Imperialna Armia Demonów (日本帝鬼軍, Nihon Teiki Gun?) to militarna organizacja pod rozkazami Imperialnych Demonów, która zajmuje się zadaniami specjalnymi w Japonii. Jest prowadzona przez marszałka, Tenri'ego Hīragi'ego, i składa się z wielu jednostek elitarnych. Po apokalipsie, Japońska Imperialna Armia Demonów zdobywa wielką siłę, ustanawiając wiele miast ludzi w Shibuy'i i Shinjuku, gdzie prowadzi wojnę z wampirami.

Ich broń to masowo produkowana zaklęta oraz przeklęta broń, narkotyki, czary oraz anioły.

Historia

Japońska Imperialna Armia Demonów powstała, aby bronić od wyginięcia ludzi atakowanych przez demony i wampiry. Chociaż istnieje wiele innych magicznych organizacji na świecie, JIAD wyróżnia się jako najbardziej efektywna organizacja ludzka, która może przetrwać i pokonać wampiry.

Obowiązki

Po rozprzestrzenieniu się Wirusa Apokalipsy, populacja ludzka spadła o 90%. Zabił wszystkich ludzi powyżej 13 roku życia, którzy nie otrzymali szczepionki. Dziwne stwory, nazywane "Jeźdźcami Apokalipsy" pojawiły się, zaczynając zabijać ludzi, którzy przetrwali. W tym momencie, wampiry skorzystały z okazji, proponując ludziom układ - wampiry będą chronić ludzi w zamian za ich krew. Wiele ludzi na to przystało, dając się traktować jak zwierzęta.

Ludzkości nie udałoby się nigdy odrodzić, gdyby nie powstanie JIAD. Dzięki tej organizacji, ludzie mają zdecydowanie większą szansę na stanie się dominującym gatunkiem na Ziemi. Głównym celem Japońskiej Imperialnej Armii Demonów jest zebrać wszystkich ocalałych ludzi, aby uzyskać przewagę nad wampirami i demonami, a później je pokonać.

Zarządzanie

Episode 5 - Screenshot 3.png

Spotkanie wysokiej rangi wojskowych w siedzibie JIAD

Japońska Imperialna Armia Demonów kontroluje trzy miasta: Shibuy'ię, Shinjuku oraz Ikebukuro.

Członkowie rodziny Hīragi zawsze zajmowali wysokie stanowiska w armii. Siedziba tej organizacji mieści się w Shibuy'i, gdzie wszyscy wyżej postawieni oficerzy dyskutują na temat ochrony terytoriów zdobytych już przez człowieka oraz podboju nowych. Wydaje się, że Guren planuje zmienić hierarchię i sposób rządzenia Japońskiej Imperialnej Armii Demonów.

Chociaż Shibuy'ia i Shinjuku są pod pełną kontrolą JIAD, będąc najlepiej chronionymi miastami, obszar Ikebukuro jest całkowicie bezbronny. W rezultacie wampiry czasami zakradały się do miasta, aby pić krew tamtejszych mieszkańców. W "Owari no Serafin Bonus CD Cz.1", Yuchiro i Shinoa byli w misji eksterminacji wampirów, które przemknęły do liceum w Ikebukoro.

Zasady obchodzenia się z dziećmi

Aby zwiększyć swoją liczbę, JIAD zachęca wszystkich żołnierzy oraz cywili do rozmnażania się i walki o dominację gatunku, jednak mimo wszystko ma surowe zasady dotyczące populacji i nie mogą pozwolić ludziom spoza miast na zamieszkanie w Shibuy'i, Shinjuku lub Ikebukoro. Te sprzeczne postawy sugerują, że rozmnażanie się ludzi w takich warunkach może dać jakieś korzyści albo dla rasy ludzkiej, albo dla samej JIAD.

Japońska Imperialna Armia Demonów eksperymentowała również na młodzieży w szkole, co jest potwierdzone w drugim rozdziale mangi. Armia próbowała w ten sposób zobaczyć, jak silnie ludzie potrafią oprzeć się demonom. Eksperyment miał dwa skutki: albo człowiek był na tyle silny, by zostać żołnierzem i był wcielany do Armii, albo sprawiał, że uczniowie szaleli i zamieniali się w demony (co ciągnęło za sobą odpowiedzialność zabicia podmiotu eksperymentu).

Struktura Japońskiej Imperialnej Armii Demonów

Mundur

Standardowy uniform JIAD składa się z czarnego płaszcza o długich rękawach, z dwoma rzędami złotych guzików, szlif oraz zielonych detali na płaszczu. Niektórzy członkowie Japońskiej Imperialnej Armii Demonów noszą również brązowe pasy, przecinające się po przekątnej, na biodrach lub ramionach. Wszyscy żołnierze noszą również białe rękawiczki (wykluczając Mitsubę, która w mandze miała czarne) oraz białe pasy zapinane na złotą żabkę. Wszyscy mężczyźni noszą jednolite czarne spodnie, większość kobiet nosi natomiast prostą, czarną spódnicę (choć zdarzają się wyjątki noszenia przez kobiety "męskich" spodni). Żołnierze noszą również czarne długie buty i skarpetki, rzadziej krótsze. Niekiedy członkowie JIAD noszą czarną pelerynę z zieloną podszewką oraz czapkę w stylu kepi, z zielonymi i złotymi detalami.

Żołnierze wyższego stopnia (zazwyczaj członkowie rodziny Hīragi) noszą podobny mundur, ale z czerwonymi szczegółami zamiast zielonych. Te mundury mają akselbanty oraz różne ozdoby, jak na przykład półksiężyce czy kwiaty wiśni. Marszałek, Tenri Hīragi, nosi unikalny mundur, składający się z bordowego płaszcza wojskowego z szlifami na ramionach oraz akselbant na lewym ramieniu.

Rangi i ich znani przedstawiciele

Marszałek

Tenri Hīragi.png

Tenri Hīragi

Generał

Generał Dywizji

Kureto Hīragi.jpg

Kureto Hīragi

Generał Brygady

Shinya Hīragi.jpg

Shinya Hīragi

Seishirō Hīragi.png

Seishirō Hīragi

Pułkownik

Norito Goshi.jpg

Norito Goshi

Mito Jūjō.jpg

Mito Jūjō

Aoi Sangū.png

Aoi Sangū

Podpułkownik

Guren Ichinose.jpg

Guren Ichinose

Major

Kapitan

Porucznik

Podporucznik

Sayuri Hanayori (Manga).png

Sayuri Hanayori

Shigure Yukimi.jpg

Shigure Yukimi

Starszy sierżant

Sierżant

Shinoa Hīragi (Manga).png

Shinoa Hīragi

Makoto Narumi.jpg

Makoto Narumi

Aiko Aihara.jpg

Aiko Aihara

Kapral

Starszy szeregowy

Szeregowy

Yuu.png

Yūichirō Hyakuya

Kimizuki-infoboks.png

Shihō Kimizuki

Yoichi.png

Yoichi Saotome

Ciekawostki

  • Zdaniem wampirów, Japońska Imperialna Armia Demonów przeprowadzała eksperymenty nad Serafinem Końca.
  • Awansy w JIAD często są z powodu powiązań rodzinnych, a nie kwalifikacji lub sukcesów w walce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki